آذربایجان ساراب قیصرق
قیصره + مئهریبان+ساراب+آذربایجان+تورک+ترک+قیصرق+قیصریه+Qeysere+Qeysereq+sarab+Türk+turk+Azerbaycaqn+Azerbayjjan+Qeyseriye

چهار وزیر کابینه روحانی به دنبال حل معمای تراکتور

جمعه 8 خرداد 1394

+0 به یه ن

چهار وزیر کابینه روحانی به دنبال حل معمای تراکتور

 +4 به یه ن / بپسند

چهار وزیر کابینه روحانی به دنبال حل معمای تراکتور


پس از دستور رییس جمهور روحانی برای پیگیری مقصر اتفاقات تبریز در شب بازی تراکتور- نفت، این موضوع «جدی» پیگیری شد.


 اگر تا پیش از این این دستور‌های دولتی بیشتر حکم نمایش برای رضایت هواداران فوتبال را داشت، گویا این بار وزرای دولت حسن روحانی جدی به دنبال کشف روایت دقیقی از اتفاق هستند. تا الان چهار وزیر کابینه گزارش‌های ویژه  را به خدمت رییس جمهور رسانده اند تا بالاخره مشخص شود در شب دردناک تبریز چه اتفاقاتی افتاده. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان یکی از وزرای کابینه حسن روحانی که این روزها بیشتر وقتش را برای شفافیت در اتفاقات آن شب صرف می‌کند. اما او تنها نیست. گودرزش ظهر امروز که برای سفری کاری به گرگان رفته بود، در فرودگاه به خبرنگاران گفت:‌«گزارش‌های زیادی داده شده و ۳ گزارش از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و وزارت ورزش به  دولت داده شده که هر ۳ منطبق بر هم هستند و نشان می‌دهد که مسائل به آن صورتی که مطرح می‌کنند و با این شدت نبوده.» 

البته به این  سه وزات‌خانه باید وزارت ارتباطات را هم اضافه کرد که بابت ادعای قطه شدن خطوط تلفن همراه و اینترنت گزالرش خود را به روحانی داده: «شب گذشته دکتر واعظی بررسی‌های لازم را انجام داده و به صورت مکتوب اعلام کردند که قطع موبایل وجود نداشته و ظرفیت‌ها، ارقام و پرینت‌های موبایل کاملاً مشخص است و مشکلی وجود ندارد؛ امیدوار هستیم به زودی نتیجه داوری هم مشخص شود و گروه‌های کارشناسی بی‌طرف و غیر ذینفع از داوران بازنشسته در حال بررسی زوایای مختلف بازی هستند.»

 وزارت اطلاعات، وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور و وزارت ارتباطات. آیا هواداران تراکتور باید امید داشته باشند که رای نهایی به نفع تراکتور باشد؟ گودرزی جواب می‌دهد: «همه مسائل تحت نظر است و کوچکترین ابهامی اگر وجود داشته باشد درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.»

آی اسپورت




بؤلوم | حاقلاريميزه گؤره یازار : علی رادمهر (ذکرعلی قلعه گیر)

    0 باخیش





[ ]