آذربایجان ساراب قیصرق
قیصره + مئهریبان+ساراب+آذربایجان+تورک+ترک+قیصرق+قیصریه+Qeysere+Qeysereq+sarab+Türk+turk+Azerbaycaqn+Azerbayjjan+Qeyseriye

تراکتوری‌ها منتظر روحانی

جمعه 8 خرداد 1394

+0 به یه ن

تراکتوری‌ها منتظر روحانی

 +3 به یه ن / بپسند

چهارشنبه شلوغ تبریز برای استقبال از رییس جمهور: 
تراکتوری‌ها منتظر روحانی



هواداران ناراضی تراکتورسازی منتظر سفر روز چهارشنبه روحانی به تبریز هستند تا صدای اعتراض‌شان را به گوش بالاترین مقام اجرایی دولت برسانند. دولتی که انتخابات دو سال قبل، 56 درصد آرای مردم آذربایجان شرقی را کسب کرده بود.

رسیدگی به اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران، تبدیل به یک مطالبه عمومی برای مردم تبریز شده است. شهری که در تدارک مراسم اولین قهرمانی لیگ برتر بود اما حالا باید دنیال مقصر قهرمان نشدنش بگردد.

سفر استانی روحانی به آذربایجان شرقی هم به حاشیه‌های این بازی گره خورد و حتی شایعاتی درباره لغو آن منتشر شده بود. شایعه‌ای که توسط دفتر ریاست جمهوری رد شد. رئیس جمهور روحانی 4 وزارت‌خانه را مامور رسیدگی به این پرونده کرده و تبریزی‌ها منتظرند روز چهارشنبه، نتیجه این پیگیری‌ها را بشنوند. در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 روحانی در تبریز بیش از یک میلیون رای و حدود 56 درصد کل آرا را بدست آورد و نمی‌خواهد محبوبیت‌اش بین مردم این استان را از دست بدهد. او مثل روسای جمهور گذشته ایران، معمولا در استادیوم‌های ورزشی سخنرانی می‌کند و احتمالا اولین سخنرانی‌اش در تبریز هم در ورزشگاه تختی (باغشمال) انجام خواهد شد. ورزشگاهی که در آن روز مملو از طرفداران پرتعداد تراکتورسازی خواهد بود.

همزمان شدن اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت با سفر روحانی، باعث شده دولت جدی تر از همیشه پیگیر این پرونده ورزشی باشد. روحانی باید این هفته مقابل هزاران هوادار متعصب تراکتورسازی سخنرانی کند و نمی‌خواهد چهارشنبه دست خالی به تبریز برود




بؤلوم | حاقلاريميزه گؤره یازار : علی رادمهر (ذکرعلی قلعه گیر)

    0 باخیش





[ ]